رونمایی ازگلکسی s7
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمایشگر

گلکسی اس 7 دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن Quad HD و از نوع Super AMOLED است. همچنین برای محافظت از این نمایشگر از پوشش شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده که مقاومتی بسیار بیشتر از نسل قبل دارد.  مورد بعدی در مورد نمایشگر اس 7 استفاده از تکنولوژی همیشه روشن بودن نمایشگر است که به این وسیله تا حد زیادی از دفعات روشن و خاموش کردن نمایشگر برای چک کردن نوتیفیکیشن ها و ساعت کاسته شده و به این ترتیب در مصرف باتری صرفه جویی بیشتری میشود. البته باید گفت که تکنولوژی مورد استفاده در این نسل از Super AMOLED اکنون به بالاتری سرعت پاسخگویی خود هم رسیده و تجربه ی بسیار مناسبی را در حالتی که از آن به عنوان نمایشگر در Gear VR استفاده شود خواهیم داشت. همچنین نمایشگر این گوشی حساس به فشار بوده و به نظر میرسد عملکرد مانند تاچ سه بعدی اپل داشته باشد. در این مورد در مراسم سامسونگ توضیحات بیشتری داده نشد و باید کمی صبر کنیم تا کاربرد های آن را ببینیم.

طراحی

در واقع طراحی زیاد با اس 6 تفاوتی ندارد اما در لبه ها شاهد خمیدگی بیشتر برای راحتی گرفتن گوشی در دست هستیم. به صورت کلی سامسونگ در این اسمارت فون سعی کرده تا طراحی به سمت ارگونومی بهتر برده و بهوبدهایی را هم در آن داده باشد. در اس 7 شاهد این موضوع هم هستیم که قطر گوشی در حدود 1.1 میلیمتر افزایش پیدا کرده و قطور تر شده است و وزن گوشی هم به 152 گرم رسیده که 14 گرم سنگین تر از نسل قبلی است. مورد بسیار مناسب دیگر هم ضد آب شدن گوشی است که از تکنولوژی IP-68 پشتیبانی میکند و در هر دو سمت برای محافظت بدنه از شیشه ی بسیار قدرتمند Corning Gorilla Glass استفاده شده است. علاوه بر موارد فوق باید به این موضوع هم اشاره کنیم که اس 7 در رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و سفید موجود خواهد بود.

قدرت پردازشی و حافظه

همان طور که گفته شده بود، پرچم دار جدید سامسونگ، از قوی ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 820 استفاده می کند و البته برای بازاهای انتخاب شده برای نسخه جهانی از پردازنده اختصاصی شرکت یعنی Exynos 8890 M1 استفاده خواهد شد که فناوری و معماری ویژه سامسونگ یعنی Mongoose را خواهد داشت. در مورد اسنپدارگون 820 باید بگوییم که با 4 هسته Kryo با فرکانس 2.3 گیگاهرتز کار خواهد کرد و پردازنده گرافیکی Adreno 530 را به هرماه خواهد داشت. Exynos M1 هم از پردازنده 8 هسته ای با معماری big.LITTLE استفاده خواهد کرد. در کنار این پردازنده M1 از پردازنده گرافیکی ARM Mali-T880MP12 استفاده خواهد کرد که در حال حاضر قویترین پردازنده گرافیکی ساخت ARM است.

در کنار موارد پردازشی این گوشی باید این مورد را هم بیان کنیم که به نسبت سال گذشته میزان حافظه RAM این گوشی یک گیگابایت افزایش یافته و به 4 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 رسیده است. پشتیبانی از میکرو اس دی، مشخصه ای از اس 7 است که مسلماً باعث خوشحالی دوباره سامسونگی ها می شود. فقدان این ویژگی در اس 6، انتقاد بسیاری را در پی  داشت و اکنون سامسونگ تصمیم گرفته تا با برگرداندن آن و همچنین امکان گسترش تا 200 گیگابایت!، کاربرانش را شگفت زده کند.

دوربین

یک دوربین جدید 12 مگاپیکسلی، وظیفه عکاسی در اس 7 را بر عهده دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز یک حسگر 5 مگاپیکسلی با نرخ گشادگی دیافراگم f/1.7 دارد. در مورد دوربین این گوشی حرف و حدیث بسیار است و خود به تنهایی یک مطلب بسیار مفصل را میخواهد. افزایش اندازه پیکسل ها به این گوشی این امکان را میدهد تا بتواند در طول شب تصاویر بسیار واضح تر و شفاف تری را ثبت کند. قابلیت هیا نرم افزای دیگری هم به نرم افزار این دروبین اضافه شده و برای مثال میتوانیم به قابلیت دنبال کردن سوژه متحرک در عکسبرداری پانوراما اشاره کنیم. 

باتری

خوشبختانه باتری اس 7، از ابعاد خوب این گوشی است و از ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که به نسبت سال گذشته  450 میلی آمپر ساعت بیشتر شده و علاوه بر آن این گوشی از قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی میکند که توسط آن میتوان در مدت نیم ساعت تا 83 درصد باتری گوشی را شارژ کرد. 

 

از همه ی موارد فوق که بگذریم باید اس 7 را نمونه ی تکامل یافته ی گلکسی اس 6 بدانیم که سامسونگ سعی کرده بعد از انقلابی که در اس 6 به وجود آورده بود، در این گوشی همه چیز را بهبود دهد و به انتقادها به صورت رسمی رسیدگی کند. 

نظر شما در مورد Galaxy S7 چیست؟ آیا به نظر شما زمان ارتقا فرا رسیده؟




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گروه رایانه
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی